Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Moderator: Moderatorer

DuncanLev
UppKomling
Inlägg: 9
Blev medlem: 23 apr 2011, 11:23

Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av DuncanLev »

Hej på er! Undrar om det är någon mer Guzzista som har funderingar på att besöka Västervik Bike Week i slutet på juli? Kunde vara kul att mötas där, alt. samåka kanske? Hör av er i så fall!

DUNCAN (i närheten av Gränna)
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av geguzzi »

ev. så åker jag och en kompis ner men ej klart beror lite på jobbet och så vi får se närmare.fast då åker vi från Stockholm
geguzzi
DuncanLev skrev:Hej på er! Undrar om det är någon mer Guzzista som har funderingar på att besöka Västervik Bike Week i slutet på juli? Kunde vara kul att mötas där, alt. samåka kanske? Hör av er i så fall!

DUNCAN (i närheten av Gränna)
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
DuncanLev
UppKomling
Inlägg: 9
Blev medlem: 23 apr 2011, 11:23

Re: Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av DuncanLev »

Låter bra! Kanske kan vi mötas där en sväng, även om det blir en lite väl stor omväg för att samåka?! Min mobil är 071-16 33 00, om resan blir av... kanhända jag inte kan komma loss förrän på lördag... :roll:

We hears!

geguzzi skrev:ev. så åker jag och en kompis ner men ej klart beror lite på jobbet och så vi får se närmare.fast då åker vi från Stockholm
geguzzi
DuncanLev skrev:Hej på er! Undrar om det är någon mer Guzzista som har funderingar på att besöka Västervik Bike Week i slutet på juli? Kunde vara kul att mötas där, alt. samåka kanske? Hör av er i så fall!

DUNCAN (i närheten av Gränna)
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av geguzzi »

verkar som jag åker ner torsdag eftermiddag efter jobbet om väderet bra det blir nog bara stora vägen ner för jag vet inte riktigt vilken tid färjerna slutar att gå på kvällarna.
min mobil om någon ska med 072-7370072
geguzzi
DuncanLev skrev:Låter bra! Kanske kan vi mötas där en sväng, även om det blir en lite väl stor omväg för att samåka?! Min mobil är 071-16 33 00, om resan blir av... kanhända jag inte kan komma loss förrän på lördag... :roll:

We hears!

geguzzi skrev:ev. så åker jag och en kompis ner men ej klart beror lite på jobbet och så vi får se närmare.fast då åker vi från Stockholm
geguzzi
DuncanLev skrev:Hej på er! Undrar om det är någon mer Guzzista som har funderingar på att besöka Västervik Bike Week i slutet på juli? Kunde vara kul att mötas där, alt. samåka kanske? Hör av er i så fall!

DUNCAN (i närheten av Gränna)
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
DuncanLev
UppKomling
Inlägg: 9
Blev medlem: 23 apr 2011, 11:23

Re: Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av DuncanLev »

Gott. Vi är nog 2 som åker härifrån trakterna, troligen på fredag...

Vi ses där hoppas jag! :lol:
Användarvisningsbild
poon
GuzziFanatisk
Inlägg: 143
Blev medlem: 09 aug 2009, 01:14
Mina motorcyklar: **** BREVA 750 2004
GRISO 850 2006
Ort: Vårberg STHLM

Re: Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av poon »

DuncanLev skrev:Gott. Vi är nog 2 som åker härifrån trakterna, troligen på fredag...

Vi ses där hoppas jag! :lol:
Jag kommer att åka ner idag fredag kväll för att vara med på kortegeåkningen imorgon.
Kul om det blir några flera Guzzis, tror att jag var ensam förra året, såg i alla fall ingen annan.
Hoppas att vi ses på lördag.
DuncanLev
UppKomling
Inlägg: 9
Blev medlem: 23 apr 2011, 11:23

Re: Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av DuncanLev »

Tveksamt nu tyvärr, då han jag skulle åkt med gått och blivit förkyld och har feber. :x Kanske kan jag komma loss till Mälaren Runt istället?!
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Någon som ska till Västervik Bike Week i juli?

Inlägg av geguzzi »

Å det blev en regnig helg men räknade ihop guzzin i helgen så blev det 6st jag såg. själv så gick min ventilkåps packning så det blev lite jobba att byta.
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar