Fantasilöst

Moderator: Moderatorer

guzziake
GuzziFanatisk
Inlägg: 107
Blev medlem: 18 mar 2007, 23:42
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V7 Stone 2021. Moped: Oscar College Prototipo (tubone) Har ägt: California 1996. Stone Metal Crome 2002. Griso 1100 Årsmod.2006. HD xl 1200c 2004. HD FLD Switchback 2012. Moto Guzzi Eldorado 1400 2015. Moped: Gilera 50 TS .
Ort: Brålanda

Fantasilöst

Inlägg av guzziake »

Man kan undra varför det inte händer någonting i detta distriktet.Tar man hand om ett distrikt så får man väl se till att det händer något.Det måste ju finnas någon fantasi mellan lövbiffarna.Det kan ju vara trevligt att träffas någonstans i distriktet.Har jag rätt, eller har jag rätt?
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Fantasilöst

Inlägg av GuzziKungen »

Du har helt rätt :wink:
Det svåra i kråksången är att det egentligen inte finns ett distriktsombud för Göte och deras hangaround :cry:
Sedan Keijo (efter dryga 10 år som distriktare ) kastade in handuken ,så har ombudsrollen varit vakant.
I dag så hålls den hjälpligt upp av Roffe och Micke = Västra Götalandsdistriktet , något som geografiskt inte funkar så bra :(
Men om intresse finns att gå i gång i Sveriges framsida/framstjärt :lol: , så är du mer än välkommen att komma med
som distriktsombud, vi lovar att stötta dig till 100% och hjälpa dig med att komma igång (inget krävande arbete).
För mer info så skriv eller ring gärna mig så vi kan diskutera vidare.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
mike
Guzzifantast
Inlägg: 87
Blev medlem: 04 maj 2007, 08:58
Ort: Lidköping

Re: Fantasilöst

Inlägg av mike »

Mike här :evil:
Jag skulle bara hjälpa dom som undrar över någåt om deras guzzi och om våra träffar om ni undrar.Men du (ni) verkar vara rätt ducktiga på detta så du kan järna ta detta distriktet eller.Glöm 100% som Guzzikungen säger jag har inget märkt något än
(åk du tio mil före och ingen kommer rätt kul va)
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Fantasilöst

Inlägg av Nicke »

Jag för min del tycker det är trevligt att se att de flesta sk. sanningar vi rör oss med mest verkar vara helt tagna ur luften.
När det gäller folk från Göteborgstrakten cirkulerar en massa fördomar om att de skulle vara "goa gubbar" som gillar att "tjöta" och ha det skoj.

Efter vad det verkar och som vi hört av vår gamla distriktare verkar det mest som om de vill umgås med sig själva och inte träffa andra personer överhuvudtaget...

Vi får väl hoppas att det flyttar någon trött och seg norrlänning till trakterna som kan styra upp det där :mrgreen:
Ciao / Ne
guzziake
GuzziFanatisk
Inlägg: 107
Blev medlem: 18 mar 2007, 23:42
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V7 Stone 2021. Moped: Oscar College Prototipo (tubone) Har ägt: California 1996. Stone Metal Crome 2002. Griso 1100 Årsmod.2006. HD xl 1200c 2004. HD FLD Switchback 2012. Moto Guzzi Eldorado 1400 2015. Moped: Gilera 50 TS .
Ort: Brålanda

Re: Fantasilöst

Inlägg av guzziake »

Jag får tacka eders majestät för erbjudandet, men jag har väl inte det rätta engagemanget. Kör till jobbet ibland, samt dagsturer. Bor dessutom lite avsides i distriktet.Någon göteborgare eller bohuslänning måste det väl finnas som har TID och LUST. Det räcker väl att personen i fråga har motorcykel av det rätta märket, körkort, är skrivkunnig, samt tål ett visst mått av mild kritik. Till och med göteborgsdialekt är ok, eller?
Skriv svar