Medlemmar i Göteborg & Bohuslän

Moderator: Moderatorer

mike
Guzzifantast
Inlägg: 87
Blev medlem: 04 maj 2007, 08:58
Ort: Lidköping

Medlemmar i Göteborg & Bohuslän

Inlägg av mike »

Medlemmar i Göteborg & Bohuslän som har frågor att ta upp kan vända sig till sitt distriktsombud med dessa eller E-post:Mikael Nordström Telefon: 0510-16311 E-post: Distrikt_05Senast den 3 Oktober
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Medlemmar i Göteborg & Bohuslän

Inlägg av Nicke »

Snyggt initiativ Micke! Jag hoppas att du vill vara kvar framöver också, trots att du inte bor mitt i distriktet. (Åtminstone till vi får någon "go gubbe / go gumma" att ta hand om sitt hemområde)

(Eller är det sant som det sägs att alla mc-borgare från Götet, givit upp och skaffat sig småbåt istället p.g.a. det myckna regnandet??)
Ciao / Ne
mike
Guzzifantast
Inlägg: 87
Blev medlem: 04 maj 2007, 08:58
Ort: Lidköping

Re: Medlemmar i Göteborg & Bohuslän

Inlägg av mike »

Hej Nicke
svar på dina frågor Nr1 Ok ja är kvar om (du)vill det i DO5 tills vi har fått en ersättare
Nr2 Svar vet ej Vi kanse är enkel spåriga på att värva in MC-Guzzi varför inte värva in Motobåt-Gizzi då kanse vi får med mera mc-borgare från Götet eller vad tror ni?????
mike
Guzzifantast
Inlägg: 87
Blev medlem: 04 maj 2007, 08:58
Ort: Lidköping

Re: Medlemmar i Göteborg & Bohuslän

Inlägg av mike »

mike skrev:Medlemmar i Göteborg & Bohuslän som har frågor att ta upp kan vända sig till sitt distriktsombud med dessa eller E-post:Mikael Nordström Telefon: 0510-16311 E-post: Distrikt_05Senast den 3 Oktober
:evil: Kom igen nu alla i Medlemmar i Göteborg & Bohuslän med alla funderingar över Guzziclubben eller tycker ni att det är bra i clubben :lol: :lol:
Användarvisningsbild
1100 Sport 1997
GuzziFanatisk
Inlägg: 267
Blev medlem: 18 apr 2007, 10:40
Ort: Floda, Lerums kommun

Re: Medlemmar i Göteborg & Bohuslän

Inlägg av 1100 Sport 1997 »

Hej Mike.

Tycker det är helt ok som det är.
I och med att det skrivs så mycket på detta forum så får jag del av vad som händer trots att jag just nu inte aktivt deltar i evenemang osv.
Svårt att motstå att logga in till första kaffet på morgonen på jobbet o kolla vad som hänt under gårdagen.
Kanon med "view new posts" som lägger upp senaste skrivna på forumet så man slipper leta.

Alltid lika kul med Giornale som dyker upp i brevlådan med jämna mellanrum.

En liten kaffe med tillhörande "landsvägsbrytande" hade ju varit kul i området där jag bor (GBG med omnejd, Lerum) annars e det lungt.

Ha d.
Johan
Sport 1100 ie, när det är som bäst
mike
Guzzifantast
Inlägg: 87
Blev medlem: 04 maj 2007, 08:58
Ort: Lidköping

Re: Medlemmar i Göteborg & Bohuslän

Inlägg av mike »

Hej på er alla i Medlemmar i Göteborg & Bohuslän vi kan göra ett nytt försök för att låcka dit er på våra träffar telex (skriav mindre på forumet) :wink:
Skriv svar