Slöfockar!!!
Postat: 29 nov 2008, 00:42
Förbannade vare ni Göteborgare. Lever ni eller? Äro Ni döda. Hava ni i så fall avlidigt med flaggan i toppp? Svea rikes näst största stad. Äro dessa innevånare alla okunniga ? (Fan, ska man sälja eländet till engelsmännen? Kan man få nåt för ytinnehållet tro?