Sida 1 av 1
Kanske, kanske, kanske
Postat: 02 dec 2008, 19:20
av Nicke
Grattis GBG!
Det verkar som vi har ett nytt DO på gång för er.
Det ser ut att bli riktigt bra eftersom det är en utflyttad lapplänning...
Återkommer inom kort i ämnet.
Re: Kanske, kanske, kanske
Postat: 02 dec 2008, 19:39
av GuzziKungen
Aj aj aj , det är smärtan i mina tummar som ger sig uttryck
Men jag håller vidare och önskar den eventuelle lycka till

Re: Kanske, kanske, kanske
Postat: 06 dec 2008, 23:04
av Svävaren
En rejäl norrlänning med lite fantasi välkommnas. Tar han vägen genom Dalsland på sin kröningsresa genom riket, så är han välkommen på en kaffehalv, eller om så önskas 10 åbro. Sängplats finns i fall do skulle vara en skön kvinna. De norrländska kvinnorna ska ju vara något extra. Det skulle ju passa bra med en paus i Dalsland, där enligt en högst vetenskaplig undersökning, gällande, var sveriges bästa älskare har sin boning, ger ett högst entydigt svar. Just det, Dalsland! Antalet tillfrågade kvinnfolk...vet ej. Referens....gissa vem.
Re: Kanske, kanske, kanske
Postat: 06 dec 2008, 23:50
av guzziake
Presidenten sa norrlänning. Då måste det väl vara en man? Han kan få sova över i mitt garage i så fall, (isolerat). Han kan även få torrköra min GUZZI.
Re: Kanske, kanske, kanske
Postat: 07 dec 2008, 00:05
av GUZZI- KEJSAREN
Han? är även välkommen till min lilla? jaktstuga vid Vänerns strand. Sidenlakan kan anskaffas.
Re: Kanske, kanske, kanske
Postat: 07 dec 2008, 00:29
av Tobbe
Det börjar kanske bli lite väl uppenbart med flera alias snart!
Eller du kanske tycker det är lite roligt att prata med dig själv, GA-GK
