Frun hade gömt Giornale under en massa räkningar o annat skräp.
Men när jag väl upptäckte den så såg jag att det stod en notering om en träff i Göteborg.
Kul!
Skall se till att helgen vigs till detta så jag kan åka på min 2a träff med Guzziklubben.
Undrar bara hur många Guzzi det finns i GBG området. Själv känner jag bara till 1 i Lerum.
Ha d
Johan