Sida 1 av 1

Prinsen startar upp

Postat: 06 jan 2009, 01:11
av GUZZI- KEJSAREN
Prinsen gör sej klar för avfärd. Bajkalsjön tur o retur.

Re: Prinsen startar upp

Postat: 06 jan 2009, 01:54
av Raz
Och du har den där hemma, kanske fick den i julklapp tillåmed? Fanken då blir jag avis. Måste skola döttrarna. :lol:

Det är en otroligt vacker motorcykel. Jag vill inte ha en V7 classic, jag vill ha en V7!!!