Prinsen startar upp
Postat: 06 jan 2009, 01:11
Prinsen gör sej klar för avfärd. Bajkalsjön tur o retur.
Välkommen till Guzziklubbens forum på ny adress
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/viewtopic.php?f=14&t=1744