Tyvärr är jag ibland lite för präktig när det gäller "måsten" (inte i speciellt många andra avseenden!) så jag handlade, meckade med släpvagnen och körde till återvinningen innan jag tog mig tid. Vid det laget hade regnmolnen hunnit skymma solen och det var inte så mycket dagsljus kvar. Men 5-6 mil blev det i alla fall
Såg förresten en MC till ute, men de är sällsynta dessa dagar.
Å nu verkar det bli kallare igen ...