Sida 1 av 1

Göteborgs MC-dagar 25-26/4

Postat: 30 mar 2009, 22:52
av ekoxen
Hej

Snart dags för MC-dagarna på Säve Depå.
Ingen Guzzi-återförsäljare på plats dock ... trodde jag, men Biscaya kommer ju!
Finns intresse av att visa upp våra Guzzis, och klubben förstås? Jag har frågat om villkoren, återkommer med info när jag fått svar.

http://www.mcdagar.se/

Göteborgs MC-dagar 25-26/4, villkor

Postat: 02 apr 2009, 22:15
av ekoxen
Fått svar från arrangören nu:

"Det klart att ni får visa upp er, det skulle vi tycka var jätteroligt. De villkor som gäller är:

1. Ni får inte hantera mat på området. Grilla i eget tält eller i anslutning eller bjuda på mat i eget tält.
2. Ni får ställa upp tält eller liknande på anvisad plats."