Finns det intresse att träffas där någon måndag inom kort (kan ev inte nu på måndag den 24:e?) så att vi blir några guzziz som får träffas?
Lägger denna tråd i Västergötland oxå då jag inte vet vad som är bäst?
Moderator: Moderatorer
Freddan skrev:Jag e på, hör av dig på söndag om du kan så planering kan ske...
Ha de!!
Freddan