Sida 1 av 1

Nääs slott motorträffar

Postat: 20 aug 2009, 21:31
av SportGuzzi
Hej, vet att det är motorträffar vid cafét vid Nääs slott (mellan GBG och Alingsås) på måndagskvällar under sommaren (18-21 (?)). Var där i somras och träffade massa bil/mc folk, dock ingen guzzi.

Finns det intresse att träffas där någon måndag inom kort (kan ev inte nu på måndag den 24:e?) så att vi blir några guzziz som får träffas? :)

Lägger denna tråd i Västergötland oxå då jag inte vet vad som är bäst?

Re: Nääs slott motorträffar

Postat: 22 aug 2009, 09:47
av Freddan
Jag e på, hör av dig på söndag om du kan så planering kan ske...

Ha de!!
Freddan

Re: Nääs slott motorträffar

Postat: 23 aug 2009, 21:33
av SportGuzzi
Freddan skrev:Jag e på, hör av dig på söndag om du kan så planering kan ske...

Ha de!!
Freddan

Kanon!
Vi kan väl ringa varandra i veckan ang nästa söndag!

Håkan

Re: Nääs slott motorträffar

Postat: 24 aug 2009, 09:27
av Freddan
jepp, vi hörs i veckan...

Haj!!

Re: Nääs slott motorträffar

Postat: 14 sep 2009, 21:11
av SportGuzzi
Tack Freddan för en kanontur till Nääs idag!! :D