Sida 1 av 1

Turlördag??

Postat: 17 sep 2009, 22:15
av Freddan
Är det månne ngn som e sugen att på lördag ut och styra och svänga på vägarna runt Göteborg??
Jag tror det blir ett härligt väder och det vore väldans trevligt om ngn mer vill hänga på... 8)

Svara här eller ring mig: 0703-505215

Ha de!!
Freddan