Vinterträff
Postat: 11 nov 2007, 18:32
Hej hoj
Läste om Vinterträffen i Gbg i Januari under Distrikt:
Göteborg och Bohuslän. Denna information borde väl hamna
på första sidan under rubriken Kalender. Lätt att missa annars.
MVH
maryak
Läste om Vinterträffen i Gbg i Januari under Distrikt:
Göteborg och Bohuslän. Denna information borde väl hamna
på första sidan under rubriken Kalender. Lätt att missa annars.
MVH
maryak