Giornale är här...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
jallbert
Distriktsombud 7 (Gotland)
Inlägg: 157
Blev medlem: 06 okt 2008, 17:48
Mina motorcyklar: Strada 750, California III
Ort: Eskelhem, Gotland

Giornale är här...

Inlägg av jallbert »

...men mitt obetydliga bidrag tycks ha försvunnit under transporten över havet :?: Det gör inte så mycket,det var som sagt obetydligt. Men för att mina vänner på Gotland inte ska bli oroade vill jag rapportera att jag lever än, och att åtminståne en av mina cyklar är fullt körbar. Till sommaren hoppas jag att båda är igång.
Berra
Berra Do7
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655
Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke

Re: Giornale är här...

Inlägg av Tina »

Ledsen för att det har försvunnit för jag vet att jag tog med det i tidningen men sedan stuvade jag om och då hamnade det nog mellan sidorna 45 och 46 på sidan 45½.
Så här är det i cyberformat:
Hej!

Nu är säsongen definitivt över och en sammanfattning är på sin plats. Här på Gotland har verksamheten varit liten, naturligtvis beroende på det ringa medlemsantalet. Själv har jag njutit av den första sommaren med Californian, cirka 600 mil blev det. Längsta resan var till träffen i Söderhamn. Sista längre körningen blev till Fårö med SMC.

En hel del justeringar och modifieringar har gjorts under sommaren och nu passar hojen mej perfekt. Många tips har jag fått från klubbens forum på nätet. Gå in där om ni har funderingar, där finns många goda råd!

Vila upp er i vinter och ladda inför nästa vår!

God Jul/ Berra
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Skriv svar