Sida 1 av 1

Nyheter

Postat: 30 sep 2007, 21:02
av Guzzikjelle
Inget eget do så nu tar Do10 Stockholm/Uppland annsvaret att sköta om detta tillsvidare, enligt beslut på Do mötet i helgen. Se även under nyheter. Finns andra synpunkter förslag så är dom välkommna.
Kjelle/Stefan Drugge det nya. :?