Det finns hopp

Moderator: Moderatorer

DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

Det finns hopp

Inlägg av DeThomaso »

Hondan startade på första försöket så nu har jag något att köra med.
Larion håller på att plockas ihop så sakteliga.
Så nu jävlars kan vi både bredsladda på grus eller finåka Guzzi i sommar.
Vi ses väl på vägarna i sommar, kanske över en fika.
Vad säger ni som bor i krokarna?
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Det finns hopp

Inlägg av Jörgen »

DeThomaso skrev: Vad säger ni som bor i krokarna?
Va?? Bor i vilka krokar? Finns det verkligen några som bor i krokar?? Jag är väldigt tacksam för att jag får bo i ett hus! :D
DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

Re: Det finns hopp

Inlägg av DeThomaso »

Ostkrokarna förstås :wink:
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Skriv svar