MCM Hojmarknad i samband med Mälaren Runt

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

MCM Hojmarknad i samband med Mälaren Runt

Inlägg av Nicke »

Även för er som inte skall vara med på klubbens höstträff finns det en trevlig lördagsaktivitet för familjen.

Besök hojmarknaden på Smedernas IP lördag den 18 augusti, kl 10.30 - 16.00.
Förutom utställare, där också vår klubb är representerad av Magnus och Benneth, finns det en massa annat spännande att titta på och prova.

Vad sägs t.ex. om "prova-på" Speedway eller att förundras över de djärva dödsryttarna i Tempel of Wood i ”The Wall of Death" (Obs! förfäras icke! Det är inte Magnus & Benneth... tror jag ;)

Vägbeskrivning till Smedernas Speedwaybana
Smedernas speedwaybana ligger utanför Eskilstuna, vid trafikplats Gröndal, tag väg 53 mot Västerås, avfart 129. I rondellen omedelbart efter avfarten tar ni höger in på MCM Mälaren Runt’s officiella stopp vid speedwaybanan. Kommer ni norrifrån är det E18 genom Enköping och Västerås som gäller, strax utanför Västerås tar ni av mot Eskilstuna (väg 53), åker igenom Kvicksund tills ni kommer till rondellen innan E20 där ni svänger vänster upp mot speedwaybanan.

Ni kan se på hemsidan, http://www.mcm.se där det finns en detaljerad roadmap.

Utställande företag:
Boss Hoss, SMC, Dräger, SMK Europe AB
Karlssons Hjälmar, Bilsport & MC
MC Collection. Suzuki Chopper Club ?
Michelin, Svedea
Moto Guzzi Club of Sweden, Triumph
Moto Speed, Velodrom
Norrvalla MC, Robbans Speedshop
Bilagor
Smedernas place_2012.pdf
(16.52 KiB) Nerladdad 270 gånger
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
ekoxen
GuzziFanatisk
Inlägg: 555
Blev medlem: 19 nov 2008, 08:36
Mina motorcyklar: .
1000 Le Mans IV -85
V10 Centauro -97
1200 Sport - 10

Tidigare: Honda CB 125, Yamaha XJ650, Suzuki GS 1000G, GSX 1100EF & ES
Ort: Hammar, Kungälv

Re: MCM Hojmarknad i samband med Mälaren Runt

Inlägg av ekoxen »

Har försökt förhandla med dottern om att ställa in hennes födelsedagskalas och lördagens fotbollscup. Gick inge' vidare ... å jag som alltid önskat få prova speedway :(
1000 Le Mans. På ytan rå - innerst inne brutal.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
Skriv svar