Hej alla glada Stockholmsguzzister där ute i cyberrymden.
Kommer någon av er att materialiseras i morgon på AKKURAT ?
Vi tänker i allafall testa en ny ölsort, hoppas vi ej blir ensamma.
Guzzikarlssons Tyresö
Mina motorcyklar: Började med en Honda DOHC 450-69 sen Yamaha XLV 750- 82 därrefter en Kawasaki GPZ 750- 83 och MG Le Mans 1000-89, MG Le Mans 85 och fn MG V11 Sport-00
Hej Maryak grymt monster ni har, ja vi har flyttat Guzzikvallsmotet till onsdagar efter onskemal fran Kungen , vad kan jag gora? Hoppas nagra fler dyker upp, jag har lite langt at aka tyvarr. Halsningar Stefan
OK
Har uppmärksammat att onsdag gäller.
Avvaktar om nå´n annan kommer, onödigt att
slösa bort respengar för att sitta ensamma
och glo på sin respektive.
Maryak
PS Stefan, monstret det är jag. DS
Den här gången spelar det ingen roll vilken dag det är
Jag sitter fast med arbete då en kille har semester och en
annan av mina drängar slitit av korsbandet till knät , så det
är bara att jobba tills ögona blör
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Ser ut som om vi får en Guzziclub walkover. Vi satsar allihop på nästa gång då! Det borde väl bli 9:e april och förhoppningsvis sista gången "inomhus" och utan hojar?
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?