Sida 1 av 1
AKKURAT ????
Postat: 11 mar 2008, 00:33
av maryak
Hej alla glada Stockholmsguzzister där ute i cyberrymden.
Kommer någon av er att materialiseras i morgon på AKKURAT ?
Vi tänker i allafall testa en ny ölsort, hoppas vi ej blir ensamma.
Guzzikarlssons Tyresö

Postat: 11 mar 2008, 00:43
av Tobbe
Om jag hängt med rätt här så här det väl onsdag som gäller, se här
http://forum.guzziclub.nu/viewtopic.php?t=904.
Själv har jag inte möjlighet att vara med den här gången

Postat: 11 mar 2008, 04:52
av Stefanv11sport
Hej Maryak grymt monster ni har, ja vi har flyttat Guzzikvallsmotet till onsdagar efter onskemal fran Kungen , vad kan jag gora? Hoppas nagra fler dyker upp, jag har lite langt at aka tyvarr. Halsningar Stefan
AKKURATfrågan
Postat: 11 mar 2008, 13:56
av maryak
OK
Har uppmärksammat att onsdag gäller.
Avvaktar om nå´n annan kommer, onödigt att
slösa bort respengar för att sitta ensamma
och glo på sin respektive.
Maryak
PS Stefan, monstret det är jag. DS
Postat: 11 mar 2008, 17:30
av GuzziKungen
Den här gången spelar det ingen roll vilken dag det är
Jag sitter fast med arbete då en kille har semester och en
annan av mina drängar slitit av korsbandet till knät , så det
är bara att jobba tills ögona blör

AKKURAT
Postat: 11 mar 2008, 20:06
av maryak
Hej igen
Nu visar det sig att vi inte själva kan komma.
Shit happens.
Bättre lycka nästa gång.
Guzzikarlssons Tyresö

Re: AKKURAT
Postat: 11 mar 2008, 21:25
av Raz
Ser ut som om vi får en Guzziclub walkover. Vi satsar allihop på nästa gång då! Det borde väl bli 9:e april och förhoppningsvis sista gången "inomhus" och utan hojar?
Akku
Postat: 11 mar 2008, 22:09
av Guzzikjelle
Verkar vara valk över för alla??Bara jag som kommer då???

då räker det till många bärs kassan är påfyld

Postat: 11 mar 2008, 22:20
av Tobbe
Åååååå, är det en bjud-kväll man går miste om, Kjelle? Den som vetat det
