Sida 1 av 1

AKKURAT ????

Postat: 11 mar 2008, 00:33
av maryak
Hej alla glada Stockholmsguzzister där ute i cyberrymden.
Kommer någon av er att materialiseras i morgon på AKKURAT ?
Vi tänker i allafall testa en ny ölsort, hoppas vi ej blir ensamma.
Guzzikarlssons Tyresö :) :)

Postat: 11 mar 2008, 00:43
av Tobbe
Om jag hängt med rätt här så här det väl onsdag som gäller, se här http://forum.guzziclub.nu/viewtopic.php?t=904.

Själv har jag inte möjlighet att vara med den här gången :(

Postat: 11 mar 2008, 04:52
av Stefanv11sport
Hej Maryak grymt monster ni har, ja vi har flyttat Guzzikvallsmotet till onsdagar efter onskemal fran Kungen , vad kan jag gora? Hoppas nagra fler dyker upp, jag har lite langt at aka tyvarr. Halsningar Stefan

AKKURATfrågan

Postat: 11 mar 2008, 13:56
av maryak
OK
Har uppmärksammat att onsdag gäller.
Avvaktar om nå´n annan kommer, onödigt att
slösa bort respengar för att sitta ensamma
och glo på sin respektive.
Maryak
PS Stefan, monstret det är jag. DS

Postat: 11 mar 2008, 17:30
av GuzziKungen
Den här gången spelar det ingen roll vilken dag det är :cry:
Jag sitter fast med arbete då en kille har semester och en
annan av mina drängar slitit av korsbandet till knät , så det
är bara att jobba tills ögona blör :evil:

AKKURAT

Postat: 11 mar 2008, 20:06
av maryak
Hej igen
Nu visar det sig att vi inte själva kan komma.
Shit happens.
Bättre lycka nästa gång.
Guzzikarlssons Tyresö :cry: :cry:

Re: AKKURAT

Postat: 11 mar 2008, 21:25
av Raz
Ser ut som om vi får en Guzziclub walkover. Vi satsar allihop på nästa gång då! Det borde väl bli 9:e april och förhoppningsvis sista gången "inomhus" och utan hojar?

Akku

Postat: 11 mar 2008, 22:09
av Guzzikjelle
Verkar vara valk över för alla??Bara jag som kommer då??? :oops: då räker det till många bärs kassan är påfyld :lol:

Postat: 11 mar 2008, 22:20
av Tobbe
Åååååå, är det en bjud-kväll man går miste om, Kjelle? Den som vetat det :( :cry: