Nu är det vår verkligen
Postat: 23 apr 2008, 12:38
Hej alla Guzzister i Stockholm, Uppsala och på Gotland jag hoppas ni kan njuta av det fina vädret och hoppas att det håller i sig åtminstone över 1. Maj, då är det dags för säsongspremiären i Skokloster. I Skokloster samlas olika italienska härliga fordon både 2- och 4-hjuliga och självklart kommer det en massa Moto Guzzi för att inviga MC-säsongen 2008.
Ni som vill ha en kopp kaffe och en ostmacka åker via Guzzicenter i Veddesta där bjuder Guzzicenter på det från kl 0930.
Kl 1100 åker vi tillsammans till Skokloster och träffar de som åkt direkt dit.
Glöm inte alla sovande/mobilpratande bilister, dom har inte alla fattat att det kommit ut MC på vägarna. Det kan dessutom fortfarande vara grus på vissa delar av asfaltvägarnaså ta det lugnt.
Skall bli trevlig att träffa Er.
Stefan
Ni som vill ha en kopp kaffe och en ostmacka åker via Guzzicenter i Veddesta där bjuder Guzzicenter på det från kl 0930.
Kl 1100 åker vi tillsammans till Skokloster och träffar de som åkt direkt dit.
Glöm inte alla sovande/mobilpratande bilister, dom har inte alla fattat att det kommit ut MC på vägarna. Det kan dessutom fortfarande vara grus på vissa delar av asfaltvägarnaså ta det lugnt.
Skall bli trevlig att träffa Er.
Stefan