Sida 1 av 1

Nu är det vår verkligen

Postat: 23 apr 2008, 12:38
av Stefanv11sport
Hej alla Guzzister i Stockholm, Uppsala och på Gotland jag hoppas ni kan njuta av det fina vädret och hoppas att det håller i sig åtminstone över 1. Maj, då är det dags för säsongspremiären i Skokloster. I Skokloster samlas olika italienska härliga fordon både 2- och 4-hjuliga och självklart kommer det en massa Moto Guzzi för att inviga MC-säsongen 2008.
Ni som vill ha en kopp kaffe och en ostmacka åker via Guzzicenter i Veddesta där bjuder Guzzicenter på det från kl 0930.
Kl 1100 åker vi tillsammans till Skokloster och träffar de som åkt direkt dit.
Glöm inte alla sovande/mobilpratande bilister, dom har inte alla fattat att det kommit ut MC på vägarna. Det kan dessutom fortfarande vara grus på vissa delar av asfaltvägarnaså ta det lugnt.

Skall bli trevlig att träffa Er.
Stefan

Re: Nu är det vår verkligen

Postat: 23 apr 2008, 15:51
av GuzziKungen
Vi syns där allesamman 8)

Re: Nu är det vår verkligen

Postat: 23 apr 2008, 19:13
av Guzzikjelle
Hej kan inte Tobbe skicka massmejl till alla vi har epostadress till i distriktet??

Re: Nu är det vår verkligen

Postat: 23 apr 2008, 23:32
av Tobbe
Jo, det kan han.
Fast då går det ut till samtliga som får nyhetsbrevet, alltså inte bara de
som bor i "rätt" distrikt :-)

Re: Nu är det vår verkligen

Postat: 24 apr 2008, 08:46
av Nicke
Nä, det är ju klart, det är ju inte mer än ca. trettio medlemmar som bor i "rätt"-distrikt... :wink: