GUZZIPINS
Postat: 03 maj 2008, 23:43
Hej det kommer att finnas ett antal av de GUZZI Pins som Klubbshopen har på sin avdelning i Forumet hos GUZZICENTER I Veddesta/ Barkarby from onsdagen den 7/5, dom är väldigt välgjorda, så har ni vägarna förbi kan ni köpa Pinsen där för 20 sek, tänk på att ni bör ha en på kostymen, sommarjackan, vinterjackan och på mcstället, och ev en att ge som present gärna till nån Harley åkare tex.
Stefan DO 10
Stefan DO 10