Aprilia-Center

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Stefanv11sport
GuzziFanatisk
Inlägg: 273
Blev medlem: 12 mar 2007, 12:38
Mina motorcyklar: Började med en Honda DOHC 450-69 sen Yamaha XLV 750- 82 därrefter en Kawasaki GPZ 750- 83 och MG Le Mans 1000-89, MG Le Mans 85 och fn MG V11 Sport-00
Ort: Taby

Aprilia-Center

Inlägg av Stefanv11sport »

Hej igen, idag söndag den 11/5 besökte jag Aprilia-Center som ligger på Dalarövägen 38 i Handen, lätt att hitta dit.
Fina lokaler, gott om parkeringar och 5 min till pendeltåget.
Jag träffade ägaren Denny, som gav ett sympatiskt intryck och verkligen hade ambitionen att lyckas med Aprilia-Center. Jag berättade att jag representerade Svenska Guzziklubben och hade med mig information om den, samt överlämnade dessutom information om vår hösträff i Härjarö.
Denny berättade att det var stort intresse för service av Guzzi och att han sålt några Guzzi, det är bra, varje Guzzi som rullar på vägarna är reklam för ett märke vi redan frälsta tycker är viktig.
Jag hoppas att Guzzicenter och ApriliaCenter kan samarbeta inom vissa områden, det skulle gagna båda, båda säljer Aprilia mc och mopeder och båda gör service på Guzzi. Ett samarbete inom dessa områden gagnar både kunden och företagen som i sin tur ger goodwill för företagen, det skall man ta tillvara.
Jag önskar Aprilia Center lycka till i en tuff branch.
Öppettider och adress finns på Forumet under länkar

Åk gärna förbi och hälsa på, jag tror att Denny och Jeanette har en kopp kaffe till bjuds.
Stefan DO 10
SMC-medlem V11 Sport-00
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Aprilia-Center

Inlägg av GuzziKungen »

Härligt Stefan , du är ett föredöme för oss distriktsombud.
Hoppas att dom även vill sammarbeta med Sveriges i särklass sexigaste hojklubb 8)
Om gud vill och vägarna bär åt denna för mig aviga del av stada så kommer jag självklart
att besöka våra nya säljare.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Skriv svar