Aprilia-Center
Postat: 11 maj 2008, 21:14
Hej igen, idag söndag den 11/5 besökte jag Aprilia-Center som ligger på Dalarövägen 38 i Handen, lätt att hitta dit.
Fina lokaler, gott om parkeringar och 5 min till pendeltåget.
Jag träffade ägaren Denny, som gav ett sympatiskt intryck och verkligen hade ambitionen att lyckas med Aprilia-Center. Jag berättade att jag representerade Svenska Guzziklubben och hade med mig information om den, samt överlämnade dessutom information om vår hösträff i Härjarö.
Denny berättade att det var stort intresse för service av Guzzi och att han sålt några Guzzi, det är bra, varje Guzzi som rullar på vägarna är reklam för ett märke vi redan frälsta tycker är viktig.
Jag hoppas att Guzzicenter och ApriliaCenter kan samarbeta inom vissa områden, det skulle gagna båda, båda säljer Aprilia mc och mopeder och båda gör service på Guzzi. Ett samarbete inom dessa områden gagnar både kunden och företagen som i sin tur ger goodwill för företagen, det skall man ta tillvara.
Jag önskar Aprilia Center lycka till i en tuff branch.
Öppettider och adress finns på Forumet under länkar
Åk gärna förbi och hälsa på, jag tror att Denny och Jeanette har en kopp kaffe till bjuds.
Stefan DO 10
Fina lokaler, gott om parkeringar och 5 min till pendeltåget.
Jag träffade ägaren Denny, som gav ett sympatiskt intryck och verkligen hade ambitionen att lyckas med Aprilia-Center. Jag berättade att jag representerade Svenska Guzziklubben och hade med mig information om den, samt överlämnade dessutom information om vår hösträff i Härjarö.
Denny berättade att det var stort intresse för service av Guzzi och att han sålt några Guzzi, det är bra, varje Guzzi som rullar på vägarna är reklam för ett märke vi redan frälsta tycker är viktig.
Jag hoppas att Guzzicenter och ApriliaCenter kan samarbeta inom vissa områden, det skulle gagna båda, båda säljer Aprilia mc och mopeder och båda gör service på Guzzi. Ett samarbete inom dessa områden gagnar både kunden och företagen som i sin tur ger goodwill för företagen, det skall man ta tillvara.
Jag önskar Aprilia Center lycka till i en tuff branch.
Öppettider och adress finns på Forumet under länkar
Åk gärna förbi och hälsa på, jag tror att Denny och Jeanette har en kopp kaffe till bjuds.
Stefan DO 10