Sida 1 av 1

Giornale nr 2

Postat: 11 maj 2008, 22:05
av Stefanv11sport
Tack för bidragen till Giornale nr 2 Guzziåkare i Distrikt 10, ingen nämnd ingen glömd. Bra jobbat Tina att få med dom bidragen, trots sent inskickande.
Stefan DO 10

Re: Giornale nr 2

Postat: 11 maj 2008, 22:15
av GuzziKungen
Har nya bladet skickats redan :?:

Re: Giornale nr 2

Postat: 11 maj 2008, 22:18
av Stefanv11sport
Jap, har känningar så håll ut/Stefan

Re: Giornale nr 2

Postat: 11 maj 2008, 22:26
av Guzzikjelle
Den postas domani till vanligt folk o dom som bor på länger änn stenkastavstånd :lol:

Re: Giornale nr 2

Postat: 11 maj 2008, 22:28
av Guzzikjelle
Stefanv11sport skrev:Jap, har känningar så håll ut/Stefan
Fult att skvalra :twisted:

Re: Giornale nr 2

Postat: 11 maj 2008, 22:41
av Stefanv11sport
Förlåt skall inte upprepas/ Stefan

Re: Giornale nr 2

Postat: 12 maj 2008, 10:36
av Tina
Jag får väl åka upp till Borstetorp o skruva upp en brevlåda för säkerhets skull :lol: