Vårträffen
Postat: 18 maj 2008, 22:39
Hej allesammans vill bara påminna Er om att Svenska Guzziklubbens vårträff är nu till helgen 23/5-25/5 från Fredag em till Söndag fm.
Plats: Vätterbygdens MC-camping ca 13 km norr om Jönköping på västra sidan om Vättern.
Skall bli riktig kul att åka på en träff, jag skiter i om det ösregnar.
Stefan DO10
Plats: Vätterbygdens MC-camping ca 13 km norr om Jönköping på västra sidan om Vättern.
Skall bli riktig kul att åka på en träff, jag skiter i om det ösregnar.
Stefan DO10