Sida 1 av 1

Tur imorrn Torsd. 5/6 em/kv?

Postat: 04 jun 2008, 16:07
av Tobbe
Eftersom jag inte kan åka med på svängen till Vaxholm idag så tänkte jag ge mig på en tur imorrn istället.

Är det någon vill hänga med?

Jag är i Alvik och är startklar runt 14:00.

Re: Tur imorrn Torsd. 5/6 em/kv?

Postat: 05 jun 2008, 10:16
av Tobbe
Minst 1 Traja och en Centauro kommer att sammanstråla vid Donken i Kalhäll kl.14,30 idag för att sedadn ge sig ut på en 4-6 timmar lång tur :lol:
Vi blir gärna ett par stycken till :!: