Tur imorrn Torsd. 5/6 em/kv?
Postat: 04 jun 2008, 16:07
Eftersom jag inte kan åka med på svängen till Vaxholm idag så tänkte jag ge mig på en tur imorrn istället.
Är det någon vill hänga med?
Jag är i Alvik och är startklar runt 14:00.
Är det någon vill hänga med?
Jag är i Alvik och är startklar runt 14:00.