Sida 1 av 1

Guzzikvällsträff Rosenhill 11/6

Postat: 09 jun 2008, 23:19
av Stefanv11sport
Halloj alla Guzzister på onsdag den 11/6 träffas vi på MC-cafét i Rosenhill, ligger mellan Vårsta och Tungelsta, roligaste vägen är mellen Tungelsta och Rosenhill. Jag är där från kl 1800/Stefan

Re: Guzzikvällsträff Rosenhill 11/6

Postat: 11 jun 2008, 16:33
av Stefanv11sport
Osäker väderprognos och ingen som anmält intresse att träffas i Rosenhill gör att jag ställer in min tur idag den 11/6.
Kanske mer intresse nästa onsdag , då tänkte jag att vi samlas på ett ställe och åker tillsammans till Sugtina eller mer korrekt Sigtuna. Jag återkommer med samlingsplats för gemensam tur.
Stefan