Sida 1 av 1
Kvällstur till Sigtuna 18/6
Postat: 15 jun 2008, 19:35
av Stefanv11sport
Onsdag 18/6 tar vi en tur till Sigtuna där finns flera caféer. Vi samlas på Shellmacken Roslags Näsby, på höger sidan när du kör norrut mot Norrtälje fr kl 1800 avfärd 1830 . Väderprognos:växlande molnighet 18 gr västlig vind 4 m/sek.
Om vi inte syns får jag önska Er alla en fin midsommar, vet inte just nu när jag tar upp de mycket populära kvällsturerrna efter midsommarhelgen.
Sitt inte och sov på Guzzin bara då är det lätt färdigåkt.
Stefan
Re: Kvällstur till Sigtuna 18/6
Postat: 17 jun 2008, 20:41
av Guzzikjelle
Heja Sverige hinner vi hem till matchen

Re: Kvällstur till Sigtuna 18/6
Postat: 17 jun 2008, 22:57
av Raz
Jag kan tyvärr inte hänga med. Men matchen kommer jag att se

Re: Kvällstur till Sigtuna 18/6
Postat: 17 jun 2008, 23:10
av Stefanv11sport
Den börjar 2035 tror jag, så det borde gå åtiminstone hinner vi till 2. halvlek
Re: Kvällstur till Sigtuna 18/6
Postat: 18 jun 2008, 11:49
av Micke S
Jag har legat däckad hela veckan i en elak förkylning så tyvärr ingen tur för mej tyvärr.
Däremot har det blivit mycket fotboll, så har ni missat något kan ni alltid fråga mej
Hur brukar ni göra under sommaren/semestern, ligger onsdagsträffarna nere eller ?
Håll tummarna för att visst knä håller ikväll !
/Micke S
Re: Kvällstur till Sigtuna 18/6
Postat: 18 jun 2008, 23:36
av Guzzikjelle
Hej om inttresset inte är större än det var i kväll kan man väl ifrågasätta nyttan med dessa utflykter vi var 2 st denna fina kväll tack Stefan för sällsakpet o vi hann hem till Em

Re: Kvällstur till Sigtuna 18/6
Postat: 19 jun 2008, 16:46
av GuzziKungen
Jag var ute i går ,men på Zu.....kin (vill inte svära) i ett nog så viktigt mc-ärende.
Det är nämligen så att dom street och stuntkvällar som brukar gå på Barkaby flygfält ställdes
in p.g.a busåkning efteråt på allmän väg av några ligister.
I går så var det möte på platsen med polis,vägverket,SMC,GuzziKungen och en hop övriga
(ej fullvärdiga

) motorcyklister träffades och pratade igenom det som skett.
Det slutade med att vägverket och polisen upphävde dom inställda kvällarna på vilkor
att SMC m.f ställer upp och håller i engagemanget utan vägverket och polisens inverkan.
F.r.o.m nästa vecka så är jag och Bellezza i Grängesberg för sommarferie , vi hoppas på
besök av Riktiga bikers

VÄLKOMNA
Onsdagsträffar under semestern
Postat: 19 jun 2008, 22:32
av Stefanv11sport
Ja du Micke, semester eller inte verkar inte ha nån större betydelse, intresset är inte särskilt stort oavsett tid på året, men jag skriver i kalendern när jag tänker åka så får intresserade hänga på, krångligare är det inte. Det finns ca 100 Guzzimedlemmar i Stockholm men vi har som mest varit 6 st (Rosenhill). Det vore trevligt att få se några fler "live" men dom kanske laddar för sommarträffen och/eller höstträffen mycket välkommmna dit.
Trevlig midsommar
Stefan