Sida 1 av 1

Sörmlandstur 12/7

Postat: 12 jul 2008, 20:31
av Stefanv11sport
Idag föreslog Tobbe(It-nörden) en tur på de sörmländska vägarna, det blev en rask och trevlig tur (240km), på för mig i huvudsak okända vägar i ett sommarfagert landskap. Tack för det, dessutom följde en en kamrat till Tobbe med på sin Triumph Thruxton-04 , mycket vacker maskin som gick väldigt fint.
Stefan

Re: Sörmlandstur 12/7

Postat: 12 jul 2008, 20:35
av Stefanv11sport
Trion/Stefan

Re: Sörmlandstur 12/7

Postat: 14 jul 2008, 09:11
av Xmax
Thruxtonföraren här.

Tack för en trevlig tur! Underbart väder, roliga vägar och härliga goda bakverk på cafét. Och tack inte minst för det trevliga sälskapet!

P.s. Thruxton började tillverkas i sin nuvarande skepnad -04. Men min är dock en -06:a. D.s.

//Mats

Re: Sörmlandstur 12/7

Postat: 14 jul 2008, 11:33
av GuzziKungen
Xmax skrev:Thruxtonföraren här.

Tack för en trevlig tur! Underbart väder, roliga vägar och härliga goda bakverk på cafét. Och tack inte minst för det trevliga sälskapet!

P.s. Thruxton började tillverkas i sin nuvarande skepnad -04. Men min är dock en -06:a. D.s.

//Mats
Detta är en kille vi kommer att få se mer utav, jag har sett minen då han provade min Guzzi och enligt
Tobbes utsagor så var mungiperna minst lika högt upp då Centauron testkördes :mrgreen: