INFO VINTERTRÄFF INFO VINTERTRÄFF
Postat: 09 jan 2009, 12:54
Som ni kanske läst i Giornale så kommer vi även i år att ha en vinterträff i anslutning till MC-mässan
DATUM LÖRDAG 24 JANUARI KL. 20.00 PÅ RESTAURANG STRÖMMEN
Restaurangen ligger på Slussen vid Gamla stan ,ta tunnelbana till Slussen.
Maten går i Asiatisk stil och man får välja mellan fisk ,kött och kyckling
Det blir en trevlig tillställning med udda mäniskor (Guzzister)
Så har ni inte anmält er till Kjelle (kassören) ,så är det god tid nu ,bord skall bokas
och mat skall beställas.
Varmt Välkomna till mässan och Vinterträffen
DATUM LÖRDAG 24 JANUARI KL. 20.00 PÅ RESTAURANG STRÖMMEN
Restaurangen ligger på Slussen vid Gamla stan ,ta tunnelbana till Slussen.
Maten går i Asiatisk stil och man får välja mellan fisk ,kött och kyckling
Det blir en trevlig tillställning med udda mäniskor (Guzzister)
Så har ni inte anmält er till Kjelle (kassören) ,så är det god tid nu ,bord skall bokas
och mat skall beställas.
Varmt Välkomna till mässan och Vinterträffen