Sida 1 av 1

INFO VINTERTRÄFF INFO VINTERTRÄFF

Postat: 09 jan 2009, 12:54
av GuzziKungen
Som ni kanske läst i Giornale så kommer vi även i år att ha en vinterträff i anslutning till MC-mässan :D
DATUM LÖRDAG 24 JANUARI KL. 20.00 PÅ RESTAURANG STRÖMMEN
Restaurangen ligger på Slussen vid Gamla stan ,ta tunnelbana till Slussen.
Maten går i Asiatisk stil och man får välja mellan fisk ,kött och kyckling
Det blir en trevlig tillställning med udda mäniskor (Guzzister) :mrgreen:
Så har ni inte anmält er till Kjelle (kassören) ,så är det god tid nu ,bord skall bokas
och mat skall beställas.
Varmt Välkomna till mässan och Vinterträffen 8)

Re: INFO VINTERTRÄFF INFO VINTERTRÄFF

Postat: 09 jan 2009, 13:35
av Tobbe
Är det okej att anmäla sig här?

Hursomhelst, jag kommer såklart :D

Re: INFO VINTERTRÄFF INFO VINTERTRÄFF

Postat: 09 jan 2009, 14:57
av Nicke
Å jag säger som bonden:

Kan jag så kommer jag inte.
Kan jag inte så kommer jag.

Efter som det är mycket snö här, så kan jag med säkerhet säga att jag kommer.

(Men självklart så har jag anmält mig via GK till Kjelle för läääänge sedan :mrgreen: )

Vi syns / Ne

Re: INFO VINTERTRÄFF INFO VINTERTRÄFF

Postat: 16 jan 2009, 17:28
av Mikko
Fråga. Var och exakt när är middagen (redan anmäld) på lördagskvällen? Åker till Tyskland på söndag, och därefter direkt till mässan, så det skulle vara bra att veta redan nu.

hils
Mikko

Re: INFO VINTERTRÄFF INFO VINTERTRÄFF

Postat: 21 jan 2009, 22:09
av GuzziKungen
Vi är 24st som har anmält oss :lol: