Rivstart
Postat: 05 mar 2009, 23:06
Kul!!
Guzzicenter har sålt tre Guzzis redan under de sista veckorna.
(Det berodde garanterat inte på den flotta Guzzimontern på MC-mässan...)
Vi får hoppas att det fortsätter av bara f.n
Välkommen i klubben ni nya!
Guzzicenter har sålt tre Guzzis redan under de sista veckorna.
(Det berodde garanterat inte på den flotta Guzzimontern på MC-mässan...)
Vi får hoppas att det fortsätter av bara f.n
Välkommen i klubben ni nya!