Sida 1 av 1

Rivstart

Postat: 05 mar 2009, 23:06
av Nicke
Kul!!
Guzzicenter har sålt tre Guzzis redan under de sista veckorna.
(Det berodde garanterat inte på den flotta Guzzimontern på MC-mässan...)

Vi får hoppas att det fortsätter av bara f.n

Välkommen i klubben ni nya!

Re: Rivstart

Postat: 06 mar 2009, 08:31
av GuzziKungen
Kul att det finns ljusglimtar i mörkret :lol:
Hoppas att vi får se några nya glada ansikten redan till 1:Maj SKOKLOSTERTRÄFFEN.