Sida 1 av 2
Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 05 jun 2009, 21:51
av Tobbe
Tänkte satsa på en ca: 4 timmars åktur imorrn.
Startar troligen från Hässelby runt 14-tiden.
Är det ngn som vill åka med så är ni välkomna!
Kommer att passera Hallunda och kan stanna till på Shell för att möta upp om ngn vill.
Maila, svara här eller PM:a gärna om ni är sugna!
CU?
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 05 jun 2009, 22:06
av Raz
Kanske!
Jag bestämmer mig i morgon om jag ska åka norrut, annars ringer jag dig och hakar på.
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 05 jun 2009, 22:08
av Tobbe
Sounds good, Raz.
Med lite flyt kanske vi Centauros kan slå ert 1100 Sport rekord imorrn

Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 08:44
av Robban
Skulle gärna hänga på Tobbe, men har lovat åka till Norrtälje och showen där.
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 08:48
av Tobbe
Men Rob, är inte det både fel håll och ..............
Nåja det går fler tåg.
Nu är vi åtminstone 2 Centauros som mönstrat på.
Skulle vi lyckas bli 4 så är det ju 40% av popullationen, det vore kuligt.
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 08:53
av Robban
Förresten hinner jag kanske med både och?
Vilken tid skulle du/ni plocka med folk från Shell i Hallunda?
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 11:06
av Tobbe
Sisådär, då är vi iallafall 3 st Guzzister på väg idag.
Samling vid Shell i Hallunda kl.14,15
Mitt tel. 070-7351360
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 11:14
av Raz
Hallunda

vi åker över Ekerö hoppas jag?
Vad är det i Norrtälje, är det bike show? Tänk att jag alltid missar den.
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 11:18
av Tobbe
Nope, jag åker inte över Ekerö.
Skaru med Raz, kul
Träffar du oss andra på Shell kl.14,15?
Centauro - 1100 Sport
2 - 2
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 11:27
av Raz
Det tror jag. Men jag åker nog över Ekerö. Ska försöka göra lite tidsbedömningar så jag inte kommer en timme försent eller förtidigt

Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 21:03
av Tobbe
Tack, Suzzi, Janne, Robban och Raz för en ngt kylig men i övrigt najs SörmlandsTurne idag.

- Vi 5 i Nyköping.jpg (103.88 KiB) Visad 7299 gånger

- Vi 5 i Nyköping2.jpg (96.44 KiB) Visad 7299 gånger
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 21:27
av suzzi
Ja det var en trevlig tripp, tack själv Tobbe

Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 21:54
av Raz
Kanon. Jag var lite kall och stel när jag kom hem efter drygt 40 mil eller vad det blev för mig.
Robban, du skulle hängt med en bit till när vi skildes, det är en genväg till Statoil Gottröra med härliga kurvor. Fast jag var nästan för stel för att köra den
Men var tog Janne vägen? Vi tappade bort honom i Strängnäs!
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 22:17
av Robban
Tack själv Tobbe. Trevligt initiativ. Och Raz, det var nog tur att jag inte hängde på dig på "kurviga vägen", för så stel som jag var så fick jag nästan stanna hojen i kurvorna, kliva av och leda den igenom. Å andra sidan om en man i min ålder blir så stel så brukar väl det hälsas med tillfredsställelse av en del, eller?

Ja just det, vart tog Janne vägen? Tidig föråkare för Mälaren runt?
Re: Sörmlands roundtrip imorgon lördag?
Postat: 06 jun 2009, 23:28
av Tobbe
Men vad hör jag, slarvade ni bort Janne?
Hur gick det till?
Den färgen på cykel borde väl vara svår att missa
Nåja, hoppas han kom hem ordentligt
