Sida 1 av 1
Tänkte dra en repa imorgon em?
Postat: 17 jul 2009, 19:41
av Tobbe
Är det ngn som är hemma och vill åka en sväng?
Öppen för förslag typ mellan 11-18, nånting.
Kjelle och Chichi hänger på och målet är Grisslehamn

Re: Tänkte dra en repa imorgon em?
Postat: 18 jul 2009, 16:50
av Robban
Skulle gärna hängt på Tobbe, men måste jobba.
Ha det så djävligt.

Re: Tänkte dra en repa imorgon em?
Postat: 19 jul 2009, 16:51
av Tobbe
Dessutom var du lite sen.
När du svarade här satt vi som bäst och fikade på "kalaset" i Grisslehamn

Re: Tänkte dra en repa imorgon em?
Postat: 19 jul 2009, 20:38
av Guzzikjelle
Tack för trevligt tur o sällskap
Kjelle o Chichi
Re: Tänkte dra en repa imorgon em?
Postat: 19 jul 2009, 21:56
av Tobbe
Tack själva, mycket najs
