Sida 1 av 1

VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 29 aug 2009, 15:28
av geguzzi
Det skulle vara kul med lite Guzzi här som tar pris? :lol:
få se om jag är på benen efter min skada då kommer jag dit med hojen.
EASY RIDER FESTIVAL 2009 LÖRDAGEN 5 SEPTEMBER, 52 år sedan Sveriges första hamburgare severades på Vegabaren
Kort sagt: Årets MC-fest! Start kl.12:00, Prisutdelning kl 17:00, Live underhållning på scen kl.13:00 - 18:00
Concours d´élégance!
CHOPPER - CUSTOM - KLASSIKER - VETERAN - RATBIKE
Sveriges bästa
EASY RIDER LOOK-a-LIKE EKIPAGE
Trofè till läckraste
SCOOTER - MOPED - FLAKMOPED
http://www.hamburgerbar.com/
MVH GeGuzzi

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 05 sep 2009, 08:18
av geguzzi
jag försöker hoppa över till vegabaren med min kryckor någon timme titta lite åter kommer med någon bild..
geguzzi

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 05 sep 2009, 10:39
av Tina
Skicka gärna något till Giornale. Jag tar emot material tills i morgon kl 24.00

Ciao

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 05 sep 2009, 19:25
av geguzzi
hej! det var inte någon guzzi som var där när jag var där bara massa HD men här är en bild på hoj med släp och husvagnen i bakgrunden.
geguzzi

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 05 sep 2009, 22:49
av Nicke
Hoj!?
Jag ser bara en bil som tappat ett framhjul...

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 07 sep 2009, 13:32
av geguzzi
tror det Honnda något? inte säkert och kommer från fjäran öster...
dom saknar vin och pizza å spagetti, så dom ser inte skillnaden på bil och hoj.
ha en bra dag geguzzi

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 08 sep 2009, 09:53
av Nicke
Jag när ju iofs. en liten dröm om att modda Daytonan till detta utförande.... :roll:

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 08 sep 2009, 11:02
av geguzzi
Är det inte instrument panelen på rymdskeppet ISS med Christer Fuglesang, själv har man svårt att hålla reda på alla idoter runt omkring när man kör hoj
/geguzzi

Re: VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905

Postat: 08 sep 2009, 12:05
av Tobbe
Haha, du skulle må då va, Nicke :!:
Din lilla elektronikfreak :D