VEGABAREN EASY RIDER FESTIVAL 20090905
Postat: 29 aug 2009, 15:28
Det skulle vara kul med lite Guzzi här som tar pris?
få se om jag är på benen efter min skada då kommer jag dit med hojen.
EASY RIDER FESTIVAL 2009 LÖRDAGEN 5 SEPTEMBER, 52 år sedan Sveriges första hamburgare severades på Vegabaren
Kort sagt: Årets MC-fest! Start kl.12:00, Prisutdelning kl 17:00, Live underhållning på scen kl.13:00 - 18:00
Concours d´élégance!
CHOPPER - CUSTOM - KLASSIKER - VETERAN - RATBIKE
Sveriges bästa
EASY RIDER LOOK-a-LIKE EKIPAGE
Trofè till läckraste
SCOOTER - MOPED - FLAKMOPED
http://www.hamburgerbar.com/
MVH GeGuzzi
få se om jag är på benen efter min skada då kommer jag dit med hojen.
EASY RIDER FESTIVAL 2009 LÖRDAGEN 5 SEPTEMBER, 52 år sedan Sveriges första hamburgare severades på Vegabaren
Kort sagt: Årets MC-fest! Start kl.12:00, Prisutdelning kl 17:00, Live underhållning på scen kl.13:00 - 18:00
Concours d´élégance!
CHOPPER - CUSTOM - KLASSIKER - VETERAN - RATBIKE
Sveriges bästa
EASY RIDER LOOK-a-LIKE EKIPAGE
Trofè till läckraste
SCOOTER - MOPED - FLAKMOPED
http://www.hamburgerbar.com/
MVH GeGuzzi