Ett läckert utflyktsmål

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Ett läckert utflyktsmål

Inlägg av Nicke »

Jo, tack för det trevliga sällskapet. Fantastiskt fint MC-museum får man säga. Synd bara att det ligger så avsides :mrgreen: .

Jag föreslår på stående fot att Stockholmsguzzisterna tar ett snack med muséet och erbjuder sig att komma dit, typ en söndagsförmiddag under våren och "ställa ut" en massa snygga nytvättade Guzzis utanför entren under några timmar medan ni tittar runt på utställningen, fikar och har er.

Ser ni till att ha med er en liten A4:a med alla faktauppgifter om just er hoj och modell att klistar fast på styret och att några personer hela tiden finns tillgängliga att berätta så kan det ju bli en fin uppvisning av vad klubben och märket förmår...

Om "någon" är ute i god tid och pratar med muséet så är jag bergsäker på att de finner det så intressant att de kan tänka sig att annonsera om tilldragelsen som en happening. Vore väl kul om vi kunde vara offensiva och kanske skapa en trend...

Men då gäller det ju självklart att vi också är säkra på att få ihop lite fräscha hojar.
Ciao / Ne
Skriv svar