Vinter tider i Stockholm
Postat: 23 jan 2010, 22:47
Hej!
En hälsning från Stockholm lite att skruva ihop till våren då blir inte vintern så lång
geguzzi
En hälsning från Stockholm lite att skruva ihop till våren då blir inte vintern så lång
geguzzi