Mälaren Runt firar 25 och SMC kliver ombord, 2010

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Mälaren Runt firar 25 och SMC kliver ombord, 2010

Inlägg av geguzzi »

något att boka i kalendern?? veckan innan det dra i gång på stort :lol:
geguzzi

Den nyheten går SMC och MCM ut med idag i ett gemensamt pressmeddelande. MCM Mälaren Runt firar i år 25-årsjubileum och från och med 2010 kommer SMC att vara en aktiv samarbetspartner. Mälaren Runt var från starten ett litet evenemang. Ingen kan ha missat att det har vuxit med åren och är idag ett väletablerat varumärke och en given happening för hela MC-Sverige. Mälaren Runt är det i särklass största återkommande MC-arrangemanget och således helt unikt.
Jubileumsåret följer givetvis den vanliga sträckningen och vi skyltar som vanligt. Starten går i Stockholm och det sedvanliga stoppet i Eskilstuna med MCM:s hojmarknad på plats är redan bokat. I Enköping arrangerar Strul som vanligt en hejdundrande fest.
den 21 augusti?
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
suzzi
GuzziFanatisk
Inlägg: 253
Blev medlem: 23 okt 2008, 09:52
Mina motorcyklar: Moto Guzzi California EV -99, Victoria Swing -56. Typhoon 200cc -53.
Ort: Bro
Kontakt:

Re: Mälaren Runt firar 25 och SMC kliver ombord, 2010

Inlägg av suzzi »

missade förra året men det tänker jag inte göra i år!
livet är härligt på två hjul :-) :-) :-)
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2016
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
Ort: Skälby

Re: Mälaren Runt firar 25 och SMC kliver ombord, 2010

Inlägg av Tobbe »

Hej S!

Jag gör dig gärna sällis men inte sjutton sitter jag i köer genom S-tälje.
Nej, självklart hittar vi en annan väg att åka till klubbtältet i E-tuna, eller hur? :-)
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
Skriv svar