Sida 1 av 1

Stockholm-Kivik T.O.R

Postat: 06 jun 2010, 17:41
av Norgecalle
Jag har ännu inte anmält mig till träffen i Ängdala utanför Kivik, men kan tänka mig att susa ner i sällskap av någon/några andra. Nu tillhör jag ju den del av klubben som fortfarande måste arbeta på vardagarna, så jag kan inte sticka förrän på fredag em ev. tidigt lördag morgon. Är det någon som känner sig hugad?

//Calle

Re: Stockholm-Kivik T.O.R

Postat: 06 jun 2010, 21:31
av Guzzikjelle
Hej Kjelle o Chichi susar i väg fredag 13 tiden :lol:

Re: Stockholm-Kivik T.O.R

Postat: 07 jun 2010, 16:24
av Norgecalle
Hej Kjelle,
Det låter schysst. Ska se om jag har möjlighet att pysa så tidigt. Återkommer med besked senast torsdag.

//Calle

Re: Stockholm-Kivik T.O.R

Postat: 09 jun 2010, 20:10
av Norgecalle
Kjelle,
har just fått hela fredagen fylld med jobb. Det är uppenbarligen inte meningen att jag ska till Skåne denna helg. Hoppas ni får det roligt och ta det lugnt!

//Calle

Re: Stockholm-Kivik T.O.R

Postat: 09 jun 2010, 20:16
av geguzzi
själv har man fått luftvägs katarr hosta som FAN och feber så man blir hemma
geguzzi