Sida 1 av 1

Matbeställningar eftersöks!!!

Postat: 31 okt 2010, 12:20
av GuzziMari
JO hej grabbar!

För nu är det bara 5 grabbar kvar som ej har beställt sin middag på Engelen.
Å ni vet vad som gäller då?
Jo, ni får Hasses klassiska köttplanka!
Jag måste ringa in matbeställningen imorgon, måndag 1/11
Så kika på menyn, :?:
bekräfta annars köttplankan e ni snälla!!!!!!!!!
:D GuzziMari