Matbeställningar eftersöks!!!
Postat: 31 okt 2010, 12:20
JO hej grabbar!
För nu är det bara 5 grabbar kvar som ej har beställt sin middag på Engelen.
Å ni vet vad som gäller då?
Jo, ni får Hasses klassiska köttplanka!
Jag måste ringa in matbeställningen imorgon, måndag 1/11
Så kika på menyn,
bekräfta annars köttplankan e ni snälla!!!!!!!!!
GuzziMari
För nu är det bara 5 grabbar kvar som ej har beställt sin middag på Engelen.
Å ni vet vad som gäller då?
Jo, ni får Hasses klassiska köttplanka!
Jag måste ringa in matbeställningen imorgon, måndag 1/11
Så kika på menyn,
bekräfta annars köttplankan e ni snälla!!!!!!!!!