Vi ska sitta till bords kl. 20.15 så vi samlas kl. 20 utanför, ni ser lekledaren/toastmastern Tobbe.
Om ni är tidiga och redan har gått in, skicka ett sms till Tobbe så vi inte väntar i onödan utanför.
Matgäster har fri entré, garderobsavgift 20 spänn.
Väl mött! GuzziMari
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
trevlig trevligt
lekledaren/toastmastern Tobbe står väl för garderoben
geguzzi
GuzziMari skrev:Hej alla glade Guzzister och blivande!
Vi ska sitta till bords kl. 20.15 så vi samlas kl. 20 utanför, ni ser lekledaren/toastmastern Tobbe.
Om ni är tidiga och redan har gått in, skicka ett sms till Tobbe så vi inte väntar i onödan utanför.
Matgäster har fri entré, garderobsavgift 20 spänn.
Väl mött! GuzziMari
Oj vad sent, jag får väl jobba över några timmar för det känns lite tjatigt att åka hem och tillbaka till stan igen. Eller är det nån som hakar på en förvärmning på nån mysig pub i närheten, från 18 eller nåt?
Edit: jag kanske helt enkelt ska köra hem bilen
Senast redigerad av 2 Raz, redigerad totalt 9 gång.
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
japp låter som en bra idee typ Ackkurat? jag är nog ledig fredag
/geguzzi
Raz skrev:Oj vad sent, jag får väl jobba över några timmar för det känns lite tjatigt att åka hem och tillbaka till stan igen. Eller är det nån som hakar på en förvärmning på nån mysig pub i närheten, från 18 eller nåt?
Jag hoppas innerligt att ni får en kanonkväll , något ni verkligen gör er förtjänta utav
Själv så är jag mer död än levande då jag suttit med en extremt jobbig upphandling
Så den här gången får det bli bastutunna och en hel helgs sömn för att bli mänska igen.
Skål!
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé