Sida 1 av 2

Samling kl.20 Engelen!

Postat: 08 nov 2010, 18:20
av GuzziMari
Hej alla glade Guzzister och blivande!

Vi ska sitta till bords kl. 20.15 så vi samlas kl. 20 utanför, ni ser lekledaren/toastmastern Tobbe.
Om ni är tidiga och redan har gått in, skicka ett sms till Tobbe så vi inte väntar i onödan utanför.
Matgäster har fri entré, garderobsavgift 20 spänn.
Väl mött!
:D GuzziMari

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 08 nov 2010, 20:26
av geguzzi
trevlig trevligt
lekledaren/toastmastern Tobbe står väl för garderoben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
geguzzi
GuzziMari skrev:Hej alla glade Guzzister och blivande!

Vi ska sitta till bords kl. 20.15 så vi samlas kl. 20 utanför, ni ser lekledaren/toastmastern Tobbe.
Om ni är tidiga och redan har gått in, skicka ett sms till Tobbe så vi inte väntar i onödan utanför.
Matgäster har fri entré, garderobsavgift 20 spänn.
Väl mött!
:D GuzziMari

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 08 nov 2010, 21:16
av Raz
Oj vad sent, jag får väl jobba över några timmar för det känns lite tjatigt att åka hem och tillbaka till stan igen. Eller är det nån som hakar på en förvärmning på nån mysig pub i närheten, från 18 eller nåt?

Edit: jag kanske helt enkelt ska köra hem bilen :-)

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 09 nov 2010, 00:00
av Tina
Rapport till Giornale på lördag när någon av er har nyktrat till tillräckligt för att knåpa ihop något. :lol: :lol: :lol:

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 10 nov 2010, 21:44
av geguzzi
japp låter som en bra idee typ Ackkurat? jag är nog ledig fredag :mrgreen:
/geguzzi
Raz skrev:Oj vad sent, jag får väl jobba över några timmar för det känns lite tjatigt att åka hem och tillbaka till stan igen. Eller är det nån som hakar på en förvärmning på nån mysig pub i närheten, från 18 eller nåt?

Edit: jag kanske helt enkelt ska köra hem bilen :-)

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 10 nov 2010, 23:52
av Nicke
Nu gör ni bara inget dumt som att ta med G.Kungen på svartklubb med drinkluder, Noppe, Tjadden, Ajabajjen, Lussan Gotlieb och annat löst folk... 8)

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 10 nov 2010, 23:55
av Raz
geguzzi skrev:japp låter som en bra idee typ Ackkurat? jag är nog ledig fredag :mrgreen:
/geguzzi
Låter godis! Vi siktar på 18-rycket då, så hörs vi av när det drar ihop sig om det visar sig att man blir tidig eller sen eller nåt.

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 11 nov 2010, 01:48
av Tobbe
Jag dyker nog oxå upp lite tidigare i stan, ringer när jag vet mer exakt.

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 12 nov 2010, 12:32
av GuzziKungen
Jag hoppas innerligt att ni får en kanonkväll , något ni verkligen gör er förtjänta utav :D
Själv så är jag mer död än levande då jag suttit med en extremt jobbig upphandling :(
Så den här gången får det bli bastutunna och en hel helgs sömn för att bli mänska igen.
Skål!

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 12 nov 2010, 13:36
av Tina
Hoppas ni får en trevlig och festlig kväll. :lol: :lol: :lol:

Och i morgon förväntar jag mig ett dussin bidrag om kvällen till Giornale :mrgreen: med bilder :mrgreen: :mrgreen:

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 12 nov 2010, 14:55
av Nicke
... Men inte från badtunnan...

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 12 nov 2010, 15:52
av geguzzi
varför inte dom kan bli lika smaklig som på engelen :mrgreen:
Nicke skrev:... Men inte från badtunnan...

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 12 nov 2010, 16:39
av geguzzi
hej!
jag kommer in till stan lite efter 17:00 om någon är där så slå en signal 072-7370072
geguzzi

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 12 nov 2010, 16:43
av Tobbe
Jag hör av mig när jag är på väg :lol:

Re: Samling kl.20 Engelen!

Postat: 12 nov 2010, 17:10
av Tobbe
Jag har lyckats få skjuts av lekledaren Marie :D
Vi kommer troligen att landa på Engelen vid pass 18,30, sisådär.