Tyvärr så blev vi bara två st. Guzzis. Inte heller blev det några andra stötstångsmotoriserade hojar. Men vädret och humöret var på topp och Guzzi kom både etta och tvåa i klass "push-rod".
Jag kan varmt rekomendera denna typ av aktivitet till alla Guzzi-ägare. Vi var alla amatörer som hade riktigt kul ihop och jag tror att vi alla ser fram mot nästa gång. Välkomna då!
