Mels place 26 juni

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Robban
GuzziFanatisk
Inlägg: 275
Blev medlem: 25 mar 2008, 21:02
Mina motorcyklar: Norvin, Norton Atlas, Ducati NCR-Pantah racer
Ort: Hasslö

Mels place 26 juni

Inlägg av Robban »

Några goa gubbar från Nortonklubben kommer att träffas på Mels Place utanför Enköping (Googla Mels Place) för att kolla in entusiastfordon och ta en fika den 26 juni omkring kl 1800. Själv åker jag dit på en Guzzi och självklart skulle det vara roligt om fler sådana kunde dyka upp där. Kommer du? (Allt under förutsättning att vädret är som det ska vara vid mc-åkning! :D )
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Mels place 26 juni

Inlägg av Jörgen »

Jaha, efter en låång färd på V11'an hamnade man på Mel's Place. Jag var på plats kl. 17.30 och väntade på att de goa Norton-gubbarna och Robban skulle dyka upp. Vid 20-tiden var jag en smula uppgiven då de förväntade tvåhjulingarna fortfarande inte syntes till, så i frustration beställde jag in och åt en 200 grams Tenderloin. Mycket gott :D.
Nu har jag gett upp och tänker vända hemåt igen. Ska ju upp tidigt imon för att jobba. Känner mig lurad.. Visst, Mel's Place ligger faktiskt utanför Enköping, men hemskt långt utanför. Följde din anvisning och Googlade fram http://www.melsplace.com.sg/index.html

Bye
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Mels place 26 juni

Inlägg av Nicke »

:lol:
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Robban
GuzziFanatisk
Inlägg: 275
Blev medlem: 25 mar 2008, 21:02
Mina motorcyklar: Norvin, Norton Atlas, Ducati NCR-Pantah racer
Ort: Hasslö

Re: Mels place 26 juni

Inlägg av Robban »

Mycket ledsen Jörgen :( , men eftersom vädret var som det var (åtminstone här i Norrtäljetrakten) så stannade jag och även de andra Nortonisterna hemma. Förhoppningsvis får vi ytterliggare en eller ett par chanser under sommaren.
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Mels place 26 juni

Inlägg av Jörgen »

Robban skrev:Mycket ledsen Jörgen :( , men eftersom vädret var som det var (åtminstone här i Norrtäljetrakten) så stannade jag och även de andra Nortonisterna hemma. Förhoppningsvis får vi ytterliggare en eller ett par chanser under sommaren.
Ähh, Robban, du behöver inte alls vara ledsen! Cheer up mannen :wink:!
Inte är väl jag rädd för lite regn.. Fick nån skur på mig i Europa, men I Asien genomfördes färden i strålande solsken och värme :).
Skriv svar