Italienmumsfilibabbinione...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Italienmumsfilibabbinione...

Inlägg av Nicke »

Skulle man kunna säga.

Mycket vackert och mycket gott fanns att se och förtära på fantastiska MC-Collection.

Såg inga andra Guzzister där i dag, men däremot samlades en mängd vänner av Italienska mopeder, för ett föredrag som skulle hållas om detta. Själv hade jag tyvärr inte tid att stanna kvar för att lyssna, men det hade säkert varit intressant och lärorikt.

Nu måste vi försöka få till något bra infomaterial om klubben att placera ut genast, pronto!
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Italienmumsfilibabbinione...

Inlägg av geguzzi »

själv har vi 20års kalas Dotter inget Italien tema öron ramlar av bara gå till garaget
ahhh
geguzzi
Nicke skrev:Skulle man kunna säga.

Mycket vackert och mycket gott fanns att se och förtära på fantastiska MC-Collection.

Såg inga andra Guzzister där i dag, men däremot samlades en mängd vänner av Italienska mopeder, för ett föredrag som skulle hållas om detta. Själv hade jag tyvärr inte tid att stanna kvar för att lyssna, men det hade säkert varit intressant och lärorikt.

Nu måste vi försöka få till något bra infomaterial om klubben att placera ut genast, pronto!
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar