Veckotur

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Stefanv11sport
GuzziFanatisk
Inlägg: 273
Blev medlem: 12 mar 2007, 12:38
Mina motorcyklar: Började med en Honda DOHC 450-69 sen Yamaha XLV 750- 82 därrefter en Kawasaki GPZ 750- 83 och MG Le Mans 1000-89, MG Le Mans 85 och fn MG V11 Sport-00
Ort: Taby

Veckotur

Inlägg av Stefanv11sport »

Jag är medveten om att det inte är aktuellt just nu med att ordna några gemensamma turer över dagen till nåt trevligt ställe,café etc. Men dagarna rinner iväg.
Lite historik i ämnet:
Kjelle Pettersson försökte många gånger få ihop några Guzzister för att åka till nåt trevligt ställe , tyvärr var uppslutningen väldigt dålig.

Jag tänkte prova en annan variant:varannan vecka träffas vi i Vaxholm, varannan vecka röda caféet Vårby, förslagvis fr kl 1830. Man får åka på båda om man vill. Första dagsträffen blir onsdagen den 7 Maj i Vaxholm Det innebär att var och en tar sig dit efter eget huvud. Det kan vara så att torsdag ären bättre dag för röda caféet då ändar vi till det. Återkommer.
När vi snart har varandras email, hoppas jag, kan man ju enkelt slänga iväg ett mail till alla hundratals medlemmar i Stockholm Uppland och berätta att man önskar nån att dricka en kopp kaffe med på ena eller andra stället.
Stefan V11 Sport-00
Bilagor
IMG_0086.JPG
min moppe
(233.71 KiB) Nerladdad 185 gånger
SMC-medlem V11 Sport-00