Sida 1 av 1

Mc-Mässan Gemensam-Tågresa

Postat: 15 nov 2007, 17:38
av Guzzikjelle
Hej all guzzivänner Vi fick en ide att om vi blir tillräkligt många som tänker åka tåg till Mcmässan i Göteborg karnse vi kan sammordna och boka som gruppbiljett. Och då skall vi åka fredag 25/1 -08 morron och hem 27/1 eftermiddag. Så alla som är inntresserada Hör av er till undertecknad. Har försökt boka nu men det är för tidigt så exata avgångar har ej gått att få fram.
Senast 25/11 innevarande år

Postat: 15 nov 2007, 23:34
av Stefanv11sport
Hej Kjelle jag åker gärna med/Stefan

Postat: 16 nov 2007, 12:13
av GuzziKungen
Jag mää :lol: