Sida 1 av 2
Akkurat
Postat: 20 nov 2007, 00:01
av Stefanv11sport
Det låter lite halvnorskt men det skrämmer mig inte, tvärtom, imorgon tisdag 20/11 skall jag besöka restaurang Akkurat på Hornsgatan 18 för att äta lunch vid ca 1300 -tiden är det nån fler som är i närheten så hoppa in så får vi pinka in det nya Guzziboet.
Stefan DO 10
Postat: 20 nov 2007, 18:00
av GuzziKungen
Jag såg meddelandet för sent

Ackurat...
Postat: 20 nov 2007, 23:34
av Nicke
så var det för mig me´.
Dessutom hade jag bara en timmes lunch.
Postat: 21 nov 2007, 13:04
av Stefanv11sport
Ok Nicke jag förlåter dig mht avståndet och Kungen var säker inne i nåt proppskåp i alla fall, Nåväl jag åt en sen lunch och kunde konstatera att det finns måååååånga öl- och whiskeysorter att smaka på.
Jag bokade 8 platser den 4/12 kl 1830 dom ville väldigt gärna att vi skulle återkomma med slutlig bokning så snart som möjligt då det var hårt tryck på restaurangen den tiden, så meddela mig om ni vill vara med.
Restaurangen AKKURAT ligger på Hornsgatan 18, ca 300 m från T-banestation Slussen.
Hej så länge Stefan DO 10
Akuurat
Postat: 21 nov 2007, 21:57
av Guzzikjelle
Hej 2st Åkersbergabor kommer
Postat: 01 dec 2007, 00:04
av Stefanv11sport
Hej igen nu är det sista utrop för möjligheten att i goda Guzzi vänners lag njuta av nån god öl eller whiskey eller liten och svag och ev lite mat när vi samlas för Guzzidinner på rest AKKURAT den 4/12 fr kl 1830, jag har bokat 8 platser och det finns några kvar av dem. Restaurangen är tacksam för slutlig bokning så snart som möjligt, så vänligen hör av Er till mig.
Stefan DO 10
PS Kjelle, Chicki och Hemlig Gäst(Kvinna AH alias GM) är inbokad så tag chansen och träffa denna modiga Människa som vågar se oss "stammisar" IRL. DS
Postat: 01 dec 2007, 01:32
av Tobbe
Tyvärr
Denna gång funkar det inte för mig.
Men jag vet att det är ett trevligt ställe och schyssta människor så mig får säkert najs även utan mig
God natt!
Postat: 02 dec 2007, 15:57
av GuzziKungen
Måste också tyvärr avstå
Jag hinner knappt med allt jobb på dygnets 24 timmar , en
typisk sitituation i min bransch.
Hoppas det lugnar sig lite efter jul.
akkuratträff
Postat: 03 dec 2007, 20:30
av maryak
En person kommer från Tyresö.
GuzziKarlssons

Postat: 03 dec 2007, 22:48
av Stefanv11sport
Hej Guzzi Stockholm nu är det bara enplats kvar av 8 så häng på innan julstöket tar över fullständigt. Blir vi fler går det säkert att ordna stolar till alla
Vi syns imorgon på AKKURAT kl 1830 Hornsgatan 18 300 m fr T bana Slussen
Stefan DO 10
Postat: 04 dec 2007, 00:11
av Raz
Stefanv11sport skrev:Hej Guzzi Stockholm nu är det bara enplats kvar av 8 så häng på innan julstöket tar över fullständigt. Blir vi fler går det säkert att ordna stolar till alla
Vi syns imorgon på AKKURAT kl 1830 Hornsgatan 18 300 m fr T bana Slussen
Stefan DO 10
Jag skulle bra gärna vilja hänga på men det funkar inte denna gången
Akkurat är ett attans bra ställe. Fast de har så många ölsorter så det är överdrivet. Som att sätta ungarna i en leksaksaffär och säga "välj en leksak"

Akuurat
Postat: 04 dec 2007, 23:12
av Guzzikjelle
Tack för en trevlig afton o kul med ett nytt ansikte till råga på allt en tjej, så komm loss alla andra om ni vågar.
Postat: 04 dec 2007, 23:16
av GuzziKungen
Nu vill vi höra

Postat: 04 dec 2007, 23:25
av Tobbe
Jaa, får vi höra nu?
Inte minst tjejer är av intresse

Tjerjer??
Postat: 04 dec 2007, 23:40
av Guzzikjelle
Tobbe skrev:Jaa, får vi höra nu?
Inte minst tjejer är av intresse
