Om vi ska tro på skvallret så kommer V7 Clubman att bli en verklig produktionshoj iaf.
Enligt bifogad artikel skall produktionen sättas igån i oktober detta år. Men sedan tidigare vet vi ju att det kan dröja ett par tre år innan det verkligen sker.
http://www.autoblog.com/2010/08/10/moto ... roduction/
Ni som läst instruktionerna i vårt lotteri noggrannt, vet att vi önskade ert val av favoritvinst i samband med lottbeställning. Tårtdiagrammet i lottprogrammet visar i dagsläget när 185 lottköpare är registrerade att ca 35% helst vill vinna en Clubman, 32% föredrar Cafe Classic och att 33% inte har förstått frågan/uppgiften.
Som ni förstår blir vinsten i vårt jubileumslotteri en Speciallackerad V7 Café Classic, eftersom det är vad vi kan få tag i.
Återkommer med den slutliga önskefördelningen när jag registrerat och slumpat alla beställningar som trillat in under min semester.
Produktionsrykte
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Kontakt:
Produktionsrykte
Ciao / Ne
- -ah
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
Re: Produktionsrykte
Tyska Motorrad rapporterade om detta i Aprilnumret i år.
Dock lär den komma med svart ram, och utan nummerskylt fram och bandage på avgasrören. Konceptet lär tillhöra något av dom tyska tillbehörsfirmorna, minns ej vilken.
Dock lär den komma med svart ram, och utan nummerskylt fram och bandage på avgasrören. Konceptet lär tillhöra något av dom tyska tillbehörsfirmorna, minns ej vilken.
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"