Bankörningsdags

Tipsa om nyheter

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Bankörningsdags

Inlägg av Nicke »

Nu har vi fått ett fint erbjudande från vår "kusinklubb" om att vara med på bankörningsäventyr. Ta chansen att skrapa puck!

Kolla här:

Ciao tutti!

Som "il presidente" för Svenska apriliaklubben "La famiglia aprilia Svezia" har jag nöjet att inbjuda era
klubbmedlemmar till våra första "egna" bandagar!

Vi har genom samarbete med Otto Johansson motorsport lyckats boka upp två datum; 27/5 och
9/8, på Sviestad motorbana utanför Linköping.

Då vi fortfarande är en liten klubb så fyller vi inte på långa vägar upp för en helt egen bandag.
Det vore därför mycket trevligt om vi får in fler italienska skönheter på banan.
Jag hoppas ni kan vidareförmedla bifogad inbjudan till era medlemmar så fort som möjligt?
27/5 är nära förestående och vår bokning av banan blir bindande redan den 6/4.
Efter den 8/4 kommer vi även bjuda in andra märken om vi inte ser att vi lyckas fylla upp
platserna med italienska mc vilket vore det trevligaste.

Men vi nekar inte andra märken att boka en plats redan nu så alla får fritt sprida info om denna bandag.

Titta gärna in på vår hemsida/forum:
http://www.lafamigliaaprilia.se

Har ni några frågor och funderingar så hör gärna av er till mig.

Mvh Rickard Tomassone, ordförande i La Famiglia aprilia Svezia, Svenska apriliaklubben
Mobiltelefon: 073-982 6281
Bilagor
Inbjudan 2 Sviestad.pdf
(34.92 KiB) Nerladdad 149 gånger
Ciao / Ne