Beställ en Limited edition-broschyr

Tipsa om nyheter

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Beställ en Limited edition-broschyr

Inlägg av Nicke »

Här kan ni "beställa" och tanka hem en "Limited edition book" om 27 sidor på den nya Californian.

Räkna med att ni samtidigt tackat ja till lite reklamutskick...men härifrån är det ju ändå rätt uthärdligt.

http://california.motoguzzi.com//en

Kolla in under de olika flikarna oxå. Riktigt fin historik bl.a. De har inte sparat på krutet.
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Beställ en Limited edition-broschyr

Inlägg av geguzzi »

den var soft nästa så man köper en om lotto går in på onsdag
Nicke skrev:Här kan ni "beställa" och tanka hem en "Limited edition book" om 27 sidor på den nya Californian.

Räkna med att ni samtidigt tackat ja till lite reklamutskick...men härifrån är det ju ändå rätt uthärdligt.

http://california.motoguzzi.com//en

Kolla in under de olika flikarna oxå. Riktigt fin historik bl.a. De har inte sparat på krutet.
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: Beställ en Limited edition-broschyr

Inlägg av franssos »

Den är verkligen fin och jag som Calif fantast får ett ha begär av högsta grad men jag vill gärna vänta och se ,som jag förstår denna Calif har den 8 ventill motor och jag har läst på dom franska guzzi forum som jag är medlem i att sedan 8 ventill teknik blev åter aktuell igen,visa kanske minns dom små Guzzi med 8 ventiller, 75 % till 80% av medlemmarna på dom forum som äger en big block med 8 ventiller har haft allvarliga problem med distributionen..konstigt att jag inte har läst om liknande problem i Sverige men det kan ha att göra att gubbarna rullar mer där nere,dom problem kommer vi 2000/3000 mil,dom första symtomen börjar ofta att ventill spelet måste göras om oftare till det inte går längre.
Synd :cry: men för dom pengar som objekten kommer att kosta man kan inte vara för försiktigt ,det kan blir en bra 60 år present,jag väntar och se
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Användarvisningsbild
Guzzi-Leif
GuzziFanatisk
Inlägg: 581
Blev medlem: 01 aug 2009, 14:52
Mina motorcyklar: Guzzi genom åren: Stornello 125 (1974-76), 850 T3 Calif (1979-80), Calif II (1983-85), 1000 SP II (1985-86 o. 1987-2004!), 1200 Stelvio (2009-13), 1200 Stelvio NTX 2013-?
Ort: Karlstad

Re: Beställ en Limited edition-broschyr

Inlägg av Guzzi-Leif »

Jag älskar alla mina åtta ventiler högt och rent!
Fast Stelvion har förstås bara gått 27800 km än så länge...
M339 Leif Gustavsson, leg. tråkmåns i Karlstad
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: Beställ en Limited edition-broschyr

Inlägg av franssos »

Guzzi-Leif skrev:Jag älskar alla mina åtta ventiler högt och rent!
Fast Stelvion har förstås bara gått 27800 km än så länge...
Jag är verkligen glad för din skull att du tillhör dom 20% av dom lyckliga för visst den är fin Stelvio,en ärlig hoj :wink:
Jag läste att det ska vara ett helt nytt koncept på den 1400 motor,hoppas att Guzzi ingenjör lyckades fast man kan gott vänta ett tag.
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Beställ en Limited edition-broschyr

Inlägg av geguzzi »

vad jag hört så måste man varmkör lite innan man drar iväg, på kontinenten är man inte så nog tror jag, vi som har kallare här värmer nog motorn lite innan vi drar ut på motorvägen???
geguzzi
franssos skrev:
Guzzi-Leif skrev:Jag älskar alla mina åtta ventiler högt och rent!
Fast Stelvion har förstås bara gått 27800 km än så länge...
Jag är verkligen glad för din skull att du tillhör dom 20% av dom lyckliga för visst den är fin Stelvio,en ärlig hoj :wink:
Jag läste att det ska vara ett helt nytt koncept på den 1400 motor,hoppas att Guzzi ingenjör lyckades fast man kan gott vänta ett tag.
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar